Bajki Film pod strasznym tytułem serial animowany Leszek Gałysz tvp abc minimini+

 

TytułFilm pod strasznym tytułem
Autor: Leszek Marek Gałysz
Opis: Film pod strasznym tytułem – polski serial animowany dla dzieci w reżyserii Leszka Marka Gałysza na podstawie scenariusza Jerzego Niemczuka. Powstało 13 dziesięciominutowych odcinków realizowanych w latach 1992–1996 w opracowaniu plastycznym reżysera, z muzyką skomponowaną przez Mateusza Pospieszalskiego i Jana Pospieszalskiego i wykonaną przez m.in. zespół Voo Voo i Joszka Brodę. Głosów użyczyli m.in. Zofia Merle, Krzysztof Kowalewski, Jan Kobuszewski, Barbara Bursztynowicz, Adam Ferency, Andrzej Marek Grabowski i Jerzy Bończak. Serial powstał na zlecenie TVP i był emitowany w TVP1 kilkakrotnie, a także w TVP2 w paśmie Dwójka dzieciom.
KrajPolska

 

♎Informacje o dobranocce:

Film pod strasznym tytułem na wiki tutaj
Film pod strasznym tytułem na stronie filmowej/www tutaj
Film pod strasznym tytułem na stronie filmowej/www tutaj
Film pod strasznym tytułem na stronie allegro/www brak
Film pod strasznym tytułem na stronie google/www - images tutaj
Film pod strasznym tytułem na stronie google/www - films tutaj
Film pod strasznym tytułem na stronie google/www - Ava (Ejva)tutaj

 

♒Dodatkowe informacje na temat kraju bajki:

Kraj Polska tutaj
Kraj Polska na mapie google tutaj

 

♏Dodatkowe informacje o Film pod strasznym tytułem:

Film pod strasznym tytułem - produkcja Polska
Film pod strasznym tytułem - rok produkcji 1992
Film pod strasznym tytułem - gatunek Film dla dzieci
Film pod strasznym tytułem - odcinki 13 odcinków x ok. 10 min

 

Słownik google tutaj

 

Media (filmy, obrazy) - tutaj

 

♑Dodatki:

Dodatek 1 - NAJLEPSZE POLSKIE DOBRANOCKI. Ranking czytelników tutaj
Dodatek 1 - Kultowe polskie dobranocki tutaj
Dodatek 1 - Stare polskie bajki, czyli kultowe dobranocki, do których warto wrócić tutaj
Dodatek 1 - tvp abc tutaj
Dodatek 1 - minimini+ tutaj

 

Aktualizacja 01.01.2023 (linki aktualne, sprawne, działające- na dzień aktualizacji)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bajki Captain Tsubasa serial animowany Yōichi Takahashi tvp abc minimini+

Bajki Bolek i Lolek serial animowany Władysław Nehrebecki tvp abc minimini+

Bajki Bob Budowniczy serial animowany wiele tvp abc minimini+